Τρίτη, 7 Φεβρουαρίου 2017

Η Νύχτα Που Επέστρεψα Απ' Την Κόλαση

Ήταν η νύχτα που ένιωσα 
τις κόρες των ματιών μου να ασθμαίνουν 
μπήκα σε μια πάροδο βρώμικη και σκοτεινή 
από πιο κάτω άκουγα των μεθυσμένων τις βλαστήμιες 
το τηλέφωνο χτυπούσε ασταμάτητα 
μα δε μ’ ενδιέφερε τίποτα απ’ όλα αυτά 
είχα πάρει τη μεγάλη απόφαση: 
θα έσκιζα την καρωτίδα μου μ’ ένα σπασμένο μπουκάλι 
υπήρχαν τόσοι αιχμάλωτοι στο σώμα μου 
κι έπρεπε κάπως να ελευθερωθούν 
το παγερό γυαλί πήγε ν’ αγγίξει το λαιμό μου 
τότε ένα βίαιο ποδοβολητό ξέσπασε απ’ το πουθενά 
κάποιος μ’ αγκάλιασε και πέσαμε μαζί στο δρόμο 
το μπουκάλι γλίστρησε απ’ το χέρι μου 
κι έτσι μου είναι αδύνατο να ζωγραφίσω ένα λιμάνι 
για το οποίο εισιτήριο δεν έκοψα ποτέ.

                                          photo: Nikos Mouras
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου